Välkomna till min nya (gamla) blogg

Japp, ny blogg, eller snarare nygamal, men mest ny. Jag kommer blogga i samarbete med nyheter24, vet inte riktigt vilken skillnad det kommer göra men det lär vi väl upptäcka. 
 
Den här bloggen kommer dock skilja sig en del från mina tidigare bloggar, eller om ni så vill, blogg-försök. Jag kommer låta mig själv genomsyra bloggen mer, med allt vad det innebär, ta det som en varning. Det kommer bli mycket högt och lågt, allt från politik till kärlek och en jävla massa nonsens däremellan. Ni vet, så som faktiskt livet och människan är. 
 
Jag har hört att jag har en tendens till att bli lite krass ibland och kan ha en humor som är tillräkligt morbid för att göra Aron Flam arbetslös. 
 
 
Med det sagt, välkommen till min nygamla blogg, hoppas ni ska gillar den!
Allmänt | |
Upp